Services

BEZORGEN & MONTEREN

U heeft een aankoop gedaan en kan natuurlijk niet wachten om aan de slag te gaan met het behalen van uw sportdoelen. Even een afspraak plannen voor de bezorging en u kunt zo snel mogelijk beginnen.

 

Al onze cardio apparatuur zoals hometrainers, roeiers, crosstrainers en loopbanden leveren wij binnen een straal van 50 km van onze vestiging gratis aan huis. Buiten deze straal worden er bezorgkosten in rekening gebracht.

 

Krachtstations hebben we in tal van uitvoeringen en zijn onderverdeeld in drie categorieën.

  • Categorie 1: 1 tot 2 uur montagetijd met twee monteurs €149,-
  • Categorie 2: 2 tot 4 uur montagetijd met twee monteurs €199,-
  • Categorie 3: meer dan 4 uur montagetijd met twee monteurs €299,-

Wilt u gebruik maken van onze montageservice, dan nemen wij contact met u op voor het plannen van een datum en tijd, afhankelijk van de categorie waarin u een apparaat heeft aangeschaft. Tijdens dit contactmoment bekijken we samen of we ergens op dienen te letten of dat een voorzorgsmaatregel noodzakelijk is om de montage succesvol uit te kunnen voeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het afdekken of verwijderen van trapleuningen om schade te voorkomen.

 

Montage en installatie van onze producten wordt uitgevoerd door onze eigen specialisten in het vak. Naast montage en installatie wordt u uiteraard ook geïnformeerd over het gebruik en onderhoud van het desbetreffende product.

 

We hanteren een aantal vaste bezorgmomenten, namelijk maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 13.00 uur. Schikt dit niet? Geen probleem, overige bezorgmomenten kunnen altijd in overleg ingepland worden.

 

Mocht u nog verdere vragen hebben over onze bezorgservice of de montage? Neem dan gerust even contact met ons op.

 

 

Monteren op de gewenste etage!

Monteren wordt door ons team voor u op iedere gewenste etage gedaan. Wij leveren als een van de weinige uw fitnessapparatuur op de door u gewenste etage en dat zonder extra kosten. Wenst u uw fitnessapparatuur op een etage, geef ons even een seintje bij het plannen van de afspraak. Wij vragen u dan op voorhand naar de benodigde informatie voor het verplaatsen van de producten naar de desbetreffende plek.

 

Voor verdere vragen hierover, neem gerust even contact op.  

 

REPARATIE & SERVICES

Bij NiemanSports vinden we het belangrijk dat we ook na het afronden van uw bestelling nog de juiste service kunnen verlenen. Dat betekent dat we ook voor reparaties of andere servicevragen graag voor u klaar staan.

 

Reparatie

Is er iets stuk aan uw apparaat? Dat is vervelend. Stuur ons even een mail, dan proberen wij u zo snel mogelijk te helpen en het probleem op te lossen.

 

Indien mogelijk adviseren we om een foto of filmpje te maken van het kapotte onderdeel en dit naar ons te mailen of sturen via Whatsapp. Op deze manier kunnen wij vooraf kijken of het noodzakelijk is om een onderdeel te bestellen en kunnen we voorkomen dat we onvoorbereid bij u langskomen. Mochten we hierover aanvullende informatie nodig hebben, dan nemen we uiteraard contact met u op.

 

Per reparatie bekijken we of het binnen de garantie valt. Is dit niet het geval, krijgt u vooraf van ons een kostenindicatie.


Service

De totaalbeleving vinden wij bij NiemanSports van uiterst belang. Dat betekent voor u dat we graag voor u klaar staan bij elke vraag die u omtrent uw fitnessapparaat of fitnessapparaten heeft.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op per mail, telefoon of kom gezellig langs bij ons in de showroom.